Saturday 5 May 2012

Menghitung Hari

Assalamualaikum...

5 Mei 2012..
hari ni lah tu.. lebih 2 minggu uda aku menghitung hari...
menunggu 5hb ni... hari yg paling aku tunggu2....
tapi bukan setakat aku sorang ja yg menanti 5hb ni.. kawan2 sekerja ak pun sama..
hahahahaha..
sebab....
hari ni kami gaji... yeehhhh...yeeehhhh... yyeeeehhhh.....
Gaji Bossss....
datang ja kerja pagi tadi, terus ak nda sabar2 ni menanti tibanya waktu gaji tu...
berkobar2 perasaan ak ni... macam orang mau dapat anugerah jak.. hahahaha
menghitung detik aku terus tadi...
tu lah pasal entry kali ni ak buat tajuk "menghitung Hari".. gara2 menunggu hari untuk terima gaji...
hahahaha...
ntah berapa lah gaji ak ni kan... tolak sot lagi.. tolak KWSP lagi.. macam2 lah kena tolak... aduuiiii... nah.. tolak cuti lagi dua hari.... aduiiii.... sakit nya hati bila memikir penolakan berlaku dalam gaji tu...
adduuuuu.....
x pa lah... yg penting GAJI...
hahahaha...
ok lah... x da filing uda mau buat entry...
dalam pikiran ni, DUIT ja terus... hehehehee...
jadi kepala duitan suda aku skg ni...
ok..
Wasalam...

No comments:

Post a Comment