Friday 30 March 2012

Story3x

Assalamualaikum.......
hohoho.. lama...
lama...
lama...
hehehehehe.. lama uda aku nda update blog ni..... nda tau berapa minggu uda...
bukan apa, nda ada masa mau mengupdate o mengpost something..... kja terus...
p kja jam 9.30am jalan dari bilik sewa.., balik umah jam 10pm lebih... kadang2 lambat lgi dari itu...
hohoho... sekarang ni aku uda tukar kja, nda uda aku kja di GSC tu... aku kja di DiGi Suria sudah... tapi di suria juga.. hehehehe... ari ni ari ke lima aku kja d DiGi ni.... ok juga lah kja di sini ni... boloeh on9 selalu.. hahahaha... bepisbuk ja kja ak sini ni... tapi time x da costumer lah.. kalau time ada costumer pn mau on9, tu melampau uda tu kan, uda pun kja tpt urank lain... kalau boss nda juga apa... hahahahaha... BILA LAH AKU BLH JADI BOSS NI... hahaha
tergangu ak punya penulisan ni uda... tiba2 lah pula ramai costumer datang... aduuiii...
hohoho.... tadi aku baru ja p ambil gaji ak d GSC.. RM227.12 ja ni... hohoho.. satu minggu punya gaji lah...  cun2 juga kan gaji aku tau... satu minggu rm200 lebih... tapi kalau 2 minggu rm300 lebih ja... tu yg nda puas hati tu... sini gaji aku ok2 lah... mampu juga hidup.. tapi gaji sebulan sekali owh... terpaksa ikat perut juga lah bulan pertama ni rasanya.....
hheeeeemmmmmmm ....hilang uda idea ak ni mau menaip.. tadi banyak benda yg aku mau taip sini...  sekarang hilang uda... nda tau p mana uda tu idea semua... lari pula durank dari ak..
bah.. ok lah tu..
$$$$$

Love My Mom...
Miss My Dad...

No comments:

Post a Comment