Tuesday 24 April 2012

Luahan Hati

Assalamualaikum.......
hohoho.. tajuk ak pilih tu kunun.... hahaha... macam tajuk lagu o kan.. hahahaha.. "Luahan Hati" hehehehe..
cam ni bah ni..... ak kecewa sekarang ni.. aduuiii..
sebenarnya .. aku happy.. but mix with sedih n kecewa...


we start the story mory.. hahahaha..
MEdsi... ntah pa benda tu... actually aku baru tau ja apa tu MEdai.....  tapi masi nda berapa faham ni..
lau nda silap ak MEdsi ni sesuatu ujian yg akan diberikan kepada orang2 yang terpilih saja... dalam bidang pendidikan...
kawan2 lain ada yg apply tu MEdsi and dorang dapat... that why ak happy.... but yg sedih tu.. ak x dapat ni..
first reason ak x dapat adalah sebab ak x da aply bahagian tu...
second reason is.. no one pun dalam kalangan kawan ak yg share pasal maklumat MEdsi tu.. maksudnya, aku langsung nda tau pasal MEdsi tu.. ak mula tahu pun setelah ada kawan aku yang dapat tu temuduga MEdsi..
owh men... so sad.. gelap sudah ak nampak masa depan ak tu ..

kan bagus kalau kawan2 aku ada share2 pasal maklumat MEdsi tu... nda juga aku kecewa sangat..
but.. no one ... tapi ari tu ada lah juga kawan aku cakap pasal tu MEdsi.. tapi ak nda faham ni..
mkin salah ak sendiri.. cz ak x tanya dia dengan lebih lanjut lagi....

eya... semua tu salah aku sendiri.. untuk apa aku kasi salah orang lain kan.. cz, kenapa ak nda mau tahu sendiri pasal MEdsi tu..
dan kenapa aku nda pernah tanya ma kawan2 ak..
mmg salah ak....

tapi x pa.. aku ikhlas....

Ya Allah Ya Tuhanku... berilah kejayaan kepada rakan2 ku yang dapat temuduga MEdsi tu..bantulah mereka Ya Allah... bantulah mereka agar mereka berjaya dalam temuduga tersebut... hanya pada-Mu aku bermohon.. berilah kejayaan kepada mereka semua.. Aamiin....







ok lah... aku cuma berharp sekarang ni dorang semua berjaya....
dan kalau uda berjaya nanti nda lupa kami yang lain ni.. yang mungkin kurang berjaya dari dorang..
ak rasa Universiti hanya tinggal mimpi bagi aku... mmg agak mustahil uda untuk ak capai impian aku tu..
terlalu tinggi... sedangkan aku.... hanya pada Mu aku berserah Ya Allah....
mungkin juga aku akan dapat capai impian aku yang tinggi tu.. tapi bila.. sampai bila... sedangkan Masa, nda pernah menunggu.. dia sentiasa meninggalkan kita semua.. setiap tahun umur pun meningkat...
nah.. panjang lebar lah pula penutupan ni.. hehehe..
ok lah..
Assalamualaikum .....

1 comment:

  1. ak x kasi salah sesiapa... ni salah aku sendiri.. harap x da yg terasa atau marah kat aku.. hehehehe

    ReplyDelete